Anne

As Long as You Love Me - Anthem Lights

22/8/2017 As Long As You Love Me (。ì _ í。)

大抵是最近作业写得多了
这首歌的第一句就让我喜欢的不得了
听着调调自己就唱起来了呢
最喜欢的那句不是‘As long as you love me’
而是
‘I don't care who you are
Where you 're from/What you did’

Lyrics

Athough loneliness has always been a friend of mine.
孤独一直是我的朋友

I'm leaving my life in your hands.
自从你离开我的生活

People say I'm crazy and I am blind.
朋友说我疯了太盲目

Risking it all in a glance.
激情总是短暂的

How you got me blind is still a mystery.
你为何能使我如此盲目仍是个谜

I can't get you out of my head.
我就是无法忘了你

Don't care what is written in your history.
我不在乎你过去的种种

As long as you're here with me.
只要你陪在我身边

I don't care who you are.
我不在乎你是怎样个人

Where you're from.
你从哪里来

What you did.
你做过什么

Every little thing that you've said and done.
所有你说过的话和做过的事

Feels like it's deep within me.
深深的烙印在我心里

Doesn't really matter if you're on the run.
我甚至于不在乎你是否就要逃开

It seems like we're meant to be.
我以为我们是一对的

I don't care who you are.
我不在乎你是怎样个人

Where you 're from.
你从那里来

What you did.
你做过什么

As long as you love me.
只要你爱我就好


评论

热度(1)